18 / 02 / 2025
Mizuno Oni Hayai Colour Pack vertelt een tweekleurig verhaal uit de Japanse folklore
Het nieuwe Oni Hayai Colour Pack van Mizuno heeft een tweekleurig ontwerp op basis van een karakter uit de Japanse folklore. In opvallend rood en blauw. Vertaald naar hardlooptermen daagt de blauwe helft ‘Oni’ je uit om diepliggende krachten op te roepen en de rode helft ‘Hayai’ betekent simpelweg snelheid.
Er zijn vier modellen van Mizuno verkrijgbaar in het Oni Hayai Colour Pack: Wave Rebellion Pro 3, Neo Vista, Neo Zen en de Wave Rider 28. Ben je op zoek naar pure topsnelheid, dan is de Wave Rebellion Pro 3 de perfecte keuze. De Neo Vista is een dagelijkse trainer en ontworpen voor swift running: moeiteloos en soepel.
De met stikstof geïnjecteerde nieuwkomer Neo Zen is ideaal voor een lichte, veerkrachtige en voortstuwende rit en Mizuno’s klassieker Wave Rider 28 staat garant voor energieteruggave, stabiliteit en ondersteuning. Onder alle ontwerpen liggen wetenschappelijk geavanceerde technologieën.
Japans vakmanschap
Mizuno maakt niet zomaar hardloopschoenen, het zijn meesterwerken geboren uit Japans vakmanschap. Daarbij laat het merk zich ook inspireren door de Japanse cultuur, kunst en design en creëert zo een diepliggende connectie met esthetiek, spiritualiteit en de natuur. ‘Oni Hayai’ nodigt je uit om de kalmte te bewaren voordat je jouw innerlijke passie de vrije loop laat, om grenzen te overschrijden en je doelen te bereiken.
Informatie
De Mizuno hardloopschoenen Oni Hayai Colour Pack zijn verkrijgbaar bij (online) runningspeciaalzaken en op www.mizuno.com. Informatie: www.mizuno.com.
Over Mizuno
Mizuno is een internationaal sportmerk opgericht in 1906 in Osaka (Japan). Het is uitgegroeid tot wereldwijde speler op het gebied van functionele sporten. Mizuno Corporation Netherlands vertegenwoordigt het merk in de Benelux waarbij de focus ligt op running, volleybal, handbal, korfbal, hockey, voetbal, judo en tennis.
Mizuno is hoofdsponsor van de TCS Amsterdam Marathon. Daarnaast is ze official shoe supplier van de Nederlandse en Belgische volleybalbond en de Nederlandse korfbalbond. Het merk doet er alles aan om de hoogste kwaliteit sportuitrusting te ontwikkelen. Dat doet ze in samenwerking met sporters als Sergio Ramos, Mikkel Hansen en Laura Dijkema.
Steeds meer sporters ontdekken de kwaliteit van Mizuno omdat het merk nooit concessies doet aan functionaliteit. In de Mizuno-filosofie leidt dit namelijk ook esthetisch altijd tot het meest geslaagde product. Mizuno Corporation Netherlands is gevestigd in Capelle aan den IJssel en heeft ook in Leusden een showroom.
Bezoek de website of neem contact op met het marketingteam voor meer informatie over Mizuno: marketing.nl@eu.mizuno.com en www.mizuno.com.