08 / 02 / 2020

Hype rugzak Re-Kånken in de Benelux

DOELSTELLING
Fjällräven introduceerde de Re-Kånken, een rugzak gemaakt van het equivalent van 11 PET-flessen. Aan ons de vraag om zoveel mogelijk publiciteit te scoren in outdoor- en lifestylemedia.

AANPAK
We bezochten de top 50 influencers in Nederland en België met deze rugzak voor een persoonlijke demonstratie en de vraag of men de Re-Kånken wilde reviewen. Verder werd er een getrapt persbericht uitgestuurd, waarbij eerst de nieuwe rugzak werd aangekondigd (coming soon) en vervolgens werd geïntroduceerd (nu verkrijgbaar). Met mooie titels als Lonely Planet werden winacties georganiseerd.

RESULTAAT
Het resultaat was overweldigend. In nagenoeg alle relevante media werd bericht over de Re-Kånken. Fjällräven had moeite om de voorraden op peil te houden. De Kånken werd een hype!

Meer weten over ons?

informatie

Branche

Lifestyle, Outdoor

Opdrachtgevers

Fjällräven

Dienstverlening

Consumer PR, Influencer PR