13 / 02 / 2020

Exposure voor de Tread: bullseye!

DOELSTELLING

De Leatherman Tread was al twee jaar op de markt, maar had behoefte aan een nieuwe impuls. De introductie van de Metric-versie was een mooie aanleiding. Opdracht: laat gadget lovers en techneuten zien dat de Tread een onmisbare tool is voor onderweg.

AANPAK
De aanpak was simpel: we namen contact op met een aantal van onze goede online influencer buddies met de vraag of ze de Tread wilden reviewen. En dat wilden ze wel. Wat een gave armband!!

RESULTAAT
Voorbeelden van exposure: Rutger Houweling van Want.nl: klik hier. Rolf Venema, Telegraaf.nl: klik hier. Arjan Olsder, GadgetGear.nl: klik hier. En nog veel meer: FD Magazine, Telegraaf Vrij, Testhut, Tech365, Gentleman’s Watch, Nitch, LXRY.nl, Farout. En nog veel meer…

Meer weten over ons?

informatie

Branche

Lifestyle, outdoor

Opdrachtgevers

Leatherman, Adola

Dienstverlening

Influencer PR