22 / 01 / 2024
Mizuno Wave Inspire 20, de hardloopschoen bij uitstek voor hardlopers met overpronatie
De nieuwe Wave Inspire 20 van Mizuno staat voor premium smoothness met support. Deze ondersteunende schoen is ontwikkeld voor hardlopers met overpronatie en geeft extra stabiliteit daar waar nodig. Het is een hardloopschoen waar je energie van krijgt, mede door het MIZUNO ENERZY FOAM in de gehele tussenzool. Dat zorgt voor een geweldige demping en energieteruggave.
De MIZUNO WAVE plaat biedt stabiliteit en dankzij de anatomische vorm van de plaat zakt de voetboog niet in. Zo ontstaat een soepele gewichtsoverdracht van grondcontact naar voorwaartse voortstuwing. Dat is precies wat je als overproneerder wilt: extra ondersteuning en tegelijk extra energieteruggave en snelheid.
Smooth Stretch Woven
Het comfortabele Smooth Stretch Woven zorgt voor optimaal loopcomfort: het geweven materiaal beweegt horizontaal mee, volgens je beweging, zonder verticaal uit te rekken. Het biedt een comfortabele en zachte pasvorm zonder dat dit ten koste gaat van de loopefficiëntie. Slijtvast X10 koolstofrubber in de buitenzool biedt extra grip. Kortom, de Mizuno Wave Inspire 20 is een comfortabele, stevige runningschoen waarmee je dagelijks traint en wedstrijden loopt.
Informatie
De Mizuno Wave Inspire 20 is verkrijgbaar bij runningspeciaalzaken en webshops in een dames- en herenuitvoering. In diverse kleuren. Consumentenadviesprijs € 160. Ga voor meer informatie naar www.mizuno.com.
Over Mizuno
Mizuno is een internationaal sportmerk opgericht in 1906 in Osaka (Japan). Het is uitgegroeid tot wereldwijde speler op het gebied van functionele sporten. Mizuno Corporation Netherlands vertegenwoordigt het merk in de Benelux waarbij de focus ligt op running, volleybal, handbal, korfbal, hockey, voetbal, judo en tennis.
Mizuno is hoofdsponsor van de TCS Amsterdam Marathon. Daarnaast is ze official shoe supplier van de Nederlandse en Belgische volleybalbond en de Nederlandse en Belgische korfbalbond. Het merk doet er alles aan om de hoogste kwaliteit sportuitrusting te ontwikkelen. Dat doet ze in samenwerking met sporters als Sergio Ramos, Estavana Polman, Mikkel Hansen en Laura Dijkema.
Steeds meer sporters ontdekken de kwaliteit van Mizuno omdat het merk nooit concessies doet aan functionaliteit. In de Mizuno-filosofie leidt dit namelijk ook esthetisch altijd tot het meest geslaagde product. Mizuno Corporation Netherlands is gevestigd in Capelle aan den IJssel en heeft ook in Leusden een showroom.
Bezoek de website of neem contact op met het marketingteam voor meer informatie over Mizuno: marketing.nl@eu.mizuno.com en www.mizuno.com.