Kandidaat die meeste stemmen verzamelt verdient ticket

DOELSTELLING
Fjällräven organiseert ieder jaar de Polar. Twintig avontuurlijke mensen uit alle hoeken van de wereld, met weinig tot geen ervaring, doen hieraan mee. Vergezeld van tientallen sledehonden maken ze samen een 330 kilometer lange trektocht door de Arctische wildernis. De vierdaagse expeditie is een mediageniek spektakel. De opdracht was eenvoudig: zorg voor veel aandacht rond dit event.

AANPAK
Iedereen mag deelnemen aan de Polar, maar daar moet je wel wat voor doen! We vroegen geïnteresseerden om zichzelf te presenteren op de site van Fjällräven met een leuke video een en goede presentatie. Vervolgens dienden ze ervoor te zorgen dat via social- en andere media zoveel mogelijk mensen op hen zouden stemmen.

RESULTAAT
Van de Vorst PR zorgde voor een enorme boost in aandacht; Nederland was het best scorende land van Europa. Zowel in magazines, dagbladen, blogs als social media. We kregen een mooi compliment van HQ Fjällräven in Zweden. Zoveel online buzz hadden ze nog nooit gezien.

Informatie

Branche
Outdoor

Opdrachtgever
Fjällräven B.V.

Dienstverlening
Influencer PR