Brand activation BESV e-bikes

DOELSTELLING
BESV is een nieuw e-bike merk op de Nederlandse markt. Het Taiwanese merk wil snel bekendheid genereren, passend binnen het taakstellende budget.

AANPAK
We hebben hier gekozen voor samenwerking met een aanstormende BN-er. In Estavana Polman vonden we de ideale ambassadeur: een jonge, sportieve vrouw die met het succesvolle Nederlandse handbalteam meedeed aan de Olympische Spelen in Brazilië en daarnaast een relatie heeft met Rafael van der Vaart. Een spontane dame die haar rol als ambassadeur met verve vervult. We organiseerden een drukbezochte persconferentie in het Amstel Hotel in Amsterdam. Verder bezochten we alle relevante redacties met de nieuwe e-bikes voor een demonstratie en stuurden persberichten naar meer dan 400 influencers.

RESULTAAT
Het resultaat ging alle verwachtingen te boven. We haalden maar liefst vijf tv-programma’s – primetime – en scoorden veel print- en online publicaties. Niet enkel met Estavana maar ook met veel inhoudelijk informatie over de nieuwe e-bikes van BESV.

Informatie

Branche
Lifestyle

Opdrachtgever
BESV e-bikes

Dienstverlening
Consumer PR, Influenceer PR