We kleden influencers aan

DOELSTELLING
Influencers. Ze duiken overal op, laten zich fotograferen of filmen of nemen af en toe een selfie. Ze hebben een groot bereik, op TV, Instagram, Facebook, Twitter of Snapchat. Dus wil je een bepaalde doelgroep bereiken, kies dan de juiste influencers en kleedt ze lekker aan.

AANPAK
Sacha de Boer kwam uitgebreid in beeld met Fjällräven. We kleedden haar hele team aan voor een documentaire op de Noordpool. Jette Exter van Elsevier stuurden we naar de Polar (sledehondentocht). Martijn Krabbé en Herman den Blijker zochten alle uithoeken van de wereld op in hun stoere parka.

RESULTAAT
Voorbeelden van exposure: Sacha de Boer bij Pauw, Jette Exter met 8 pagina’s in Elsevier Juist, Martijn Krabbé en Herman den Blijker in hun wekelijkse reisprogramma ‘Op de proef gesteld’. Niet alleen het logo kwam in beeld, vaak was ook de kleding onderwerp van gesprek in de diverse reportages.

Informatie

Branche
Lifestyle, outdoor

Opdrachtgevers
Fjällräven, Glerups, Schiesser

Dienstverlening
Influencer PR