Goede PR geeft omzet een flinke oppepper

DOELSTELLING
Onze opdrachtgevers hebben zo hun eigen redenen om Van de Vorst PR in te schakelen. Denk aan het vergroten van de naamsbekendheid, branding en het onderhouden van goede contacten met influencers en pers. En hoewel het verhogen van de omzet in het algemeen geen primaire PR-doelstelling is, krijgen we van nagenoeg alle merken terug dat onze campagnes ook hun omzet een flinke impuls geven.

AANPAK
Hoe krijgt Van de Vorst PR dat voor elkaar? Heel eenvoudig: we hebben een uitstekende commerciële antenne en een goede naam bij de pers. Voor elk merk worden PR-campagnes op maat gemaakt die we richten op de juiste media. Daarnaast selecteren we de best passende influencers.

RESULTAAT
Dat leidt tot veel exposure. De merken zien dat dit een oppepper geeft aan de omzet. Dat is precies wat rumour around the brand doet. Daar zijn onze merken Craft, Regatta, BUFF, Fjällräven, Olight, Leatherman, Camelbak, Nokian, Glerups, Primus, Keune, Rosa Faia, New Balance, PacSafe, Liefmans, Klok, Suunto, Contigo, Dare 2b, BioLite en al die andere heel blij mee. En dat geven ze ook keer op keer terug.

Informatie

Branches
Lifestyle, outdoor, sport, fashion, travel, food en gadgets

Opdrachtgevers
We zijn momenteel actief voor 40 merken

Dienstverlening
Marketing-PR, Influencer-PR