Primus richt zich op lifestyle

DOELSTELLING
Primus is vooral bekend vanwege haar technische outdoor-equipment. Aangezien koken in de buitenlucht wint aan populariteit, ontwikkelde zij een nieuwe lijn kooktoestellen: Primus Onja. Een mooi vormgegeven tweepitsbrander die iedereen wel wil hebben. Om de brede doelgroep te bereiken, wilde ze een half jaar lang goed zichtbaar zijn in alle relevante lifestyle-media in Nederland en België.

AANPAK
Voor de launch van de Primus Onja organiseerden we een kookdemonstratie – hartje Amsterdam – in de mooie tuin van de Primus Brand Center. De aandacht was ongekend, veel influencers kwamen een kijkje nemen. Ondersteund met veel mooi beeldmateriaal verstuurden we een aantal pers- en social mediaberichten naar media en bloggers die zich richten op lifestyle, recreatie, outdoor, gadgets, travel en natuur.

RESULTAAT
In drie maanden tijd had zowat elk gewenst medium bericht over de Primus Onja. Niet enkel outdoor-media, maar vooral ook lifestyle-media. Online, TV, magazines, dagbladen, bloggers en vakmedia. Het leidde uiteindelijk tot uitstekende verkoopresultaten.

Informatie

Branche
Lifestyle, outdoor

Opdrachtgever
Primus

Dienstverlening
Consumer PR, Influencer PR